Kampanie

Stare ale jare

Jeszcze nie ma komentarzy 21 lipca 2014

Niedawno trafiłam na tą kampanię promującą adopcje psów ze schroniska. Jest naprawdę fajna. Powstała za to już cztery lata temu. Nie pamiętam, żeby była u nas głośna, ale wtedy jeszcze nawet doglife nie istniało, więc może nie przywiązywałam wagi do takich rzeczy.

W akcji chodzi o to, że na ścianie są zdjęcia psów, które siedzą za kratkami. Kratki to w rzeczywistości smycze. Jak ktoś weźmie sobie smycz, zabiera tym samym jeden szczebelek. Kiedy ludzie wezmą wszystkie smycze zwierzę jest niejako wolne.

Psy na zdjęciach są rzeczywiście do wzięcia. Na smyczach jest wydrukowany adres internetowy, pod którym można się więcej o nich dowiedzieć. Kampania była prowadzona w miejscach często uczęszczanych, na przykład centrach handlowych.

Ładne, symboliczne. Ktoś kto weźmie smycz na pewno opowie o tym swoim znajomym. Może ktoś z nich poważnie zainteresuje się jakimś psem?

Weź smycz, podaruj życie. Adoptuj wspaniałego kompana już dzisiaj.

SPCA-Cannes-board

Advertising Agency: Y&R Kuala Lumpur, MALAYSIA

Fajny wpis? Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się nim z innymi ;)

Co o tym sądzisz?

Skomentuj to jako pierwsza osoba...

Connect with Facebook


Poinformuj mnie o nowych komentarzach na e-mail. (Możesz także SUBSKRYBOWAĆ ten wpis bez komentowania.)

© 2016 doglife.pl. Powered by Wordpress.